
TISZTESSÉGES VÁLLALKOZÓK KÖNYVELŐJE
A JÓ ÜZLETI DÖNTÉSEK ELŐKÉSZÍTŐJE!
Vállalkozni szeretne?
Mielőtt konkrét lépést tenne, kérdje ki a szakértő véleményét!
Többszörösen megtérül az ára.
Mi segítünk kiválasztani Önnek a megfelelő vállalkozási formát!
Egyéni vállalkozó légyen? KFT-t vagy BT-t alapítson?
Meglesz a biztos válasz!
Nem érti a jogszabályokat?
Irodánk kimagasló erénye, hogy az adótörvényeket, egyszerűen és érthetően magyarázzuk el az átlagember számára.
Tájékoztatjuk partnereinket az adótörvények aktuális változásairól, és bemutatjuk gyakorlati alkalmazásukat.
Örülne, ha kevesebb adót fizetne?
Első
lépésben megismertetjük Önt az adózási szabályokkal, a választható adózási módokkal. Így Ön biztonsággal fogja tudni eldönteni, hogy mi a Ön számára legkedvezőbb.
Célunk, hogy ügyfeleink egyedi igényeit megismerve,
személyre szabott, magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.
Nagy szakmai felelősséggel, elhivatottsággal és 20 év tapasztalattal végezzük a ránk
bízott könyvelést.
TOPP 15 +1 ÉRV
amiért KO-BA-KA Adóirodát válassza!
Célunk, hogy ügyfeleink egyedi igényeit megismerve,
személyre szabott, magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk.
Nagy szakmai felelősséggel, elhivatottsággal és 20 év tapasztalattal végezzük a ránk
bízott könyvelést.
Minden nap úgy végezzük a munkánkat, hogy az bármikor megállja a helyét egy adóellenőrzésen. Csak a szabályoknak megfelelő eseményeket, és bizonylatokat rögzítjük, a hiányosságokat gyorsan pótoltatjuk. Mindig ugrásra kész állapotban várjuk az ellenőrzést.
2. KÉPVISELJÜK ÜGYFELÜNKET AZ ADÓELLENŐRZÉSEN.
Az adóhatóság előtti képviselet alapszolgáltatásunk. Ez 20 éve úgy működik, hogy először mindig én megyek az adó ellenőrzésre, EGYEDÜL. Az ellenőrzésre felkészülten érkezek, hogy minél jobban tudjam képviselni az ügyfelemet, és tudjam segíteni az ellenőr munkáját. Célom, hogy az adózó ne kerüljön közel az adó ellenőrhöz.
3. A DIGITÁLIS ADÓ ELLENŐRZÉSEKBEN AKTÍVAN RÉSZT VESZÜNK.
A digitális adóellenőrzések bevezetése óta, az ügyfél gyakran egyáltalán nem vesz részt az adó ellenőrzésben. Én összeállítom digitálisan az ellenőrzésre az anyagot, hisz a folyamatos készen létben minden a rendelkezésünkre áll. Napi szinten tartom a kapcsolatot az ellenőrrel, és informálom az ügyfelet. Az ügyfél az ellenőrzés lezárásáról a tárhelyre kap értesítést, melyről általában én tájékoztatom.
CÉLUNK, HOGY MINDEN ELLENŐRZÉS BÍRSÁG NÉLKÜL ZÁRULJON!!
4. SZAKMAI FELELŐSSÉGBIZTOSÍTÁSSAL RENDELKEZÜNK.
Ugyan a könyvelőirodáknak nem kötelező felelősség biztosítást kötni, de senki sem hibátlan. Ha hibázunk, azonnal kijavítjuk. Biztosítunk 2 millió forintig téríti az ügyfél kárát. még eddig nem volt rá szükségünk.
5. MINŐSÍTETT KÖNYVELŐ IRODA
Cégünk tagja a Minősített Könyvelők Egyesületének. Expanzív könyvelést végzünk, ahol a fókuszban az ügyfeleink vállalkozása áll. Figyeljük ügyfeleink pénzügyeinek alakulását, és riportokat készítünk az eredményekről, adatokról, összefüggésekről.
6, NEM "CSAK" ADATOT RÖGZÍTÜNK!
Nem fogadunk el vakon minden bizonylatot a vállalkozóktól. A dokumentumokon szereplő gazdasági eseményeket értelmezzük, és ha szükséges, csak egyeztetés után közösen döntünk annak elszámolásáról. Előkészítjük az ügyfeleink üzleti döntéseihez szükséges adatokat, összefoglaló táblázatok, eredménykimutatásokat, hogy ezzel is hozzájáruljunk a partnereink sikeréhez.
7, TÖBB MINT 1 000 ÜGYFÉL, TÖBB MINT 20 ÉV ALATT.
Az iroda KFT, BT, Egyéni vállalkozók, és néhány őstermelő könyvelését végzi.
A számok mellett az ügyfélkörünk a tevékenysége igen széles körű. A kereskedők mellett a szolgáltatók igen sok területről képviseltetik magukat, építőipar, oktatás, szépségipar, szállítmányozás, autószerelés, mezőgazdaság, stb
8. MAGAS SZINTŰ SZAKMAI TUDÁS
Irodánk szakmai irányítója a Pénzügyminisztériumba bejegyzett Adótanácsadói regisztrációval rendelkezik 2009.óta. Ennek feltétele a folyamatos továbbképzéseken gyűjtött kredit pontok.
9. ELÉRHETŐEK VAGYUNK AZ ÉV MINDEN NAPJÁN.
Gyakran hallom vállalkozókat panaszkodni, hogy nem éri el a könyvelőt, mert az nem veszi fel a telefont. Mi az év minden munkanapján elérhetőek vagyunk ügyfélfogadási időben. Nálunk nincs egyetlen nap sem, amikor az ügyfél üres irodát talál, és olyan sincs, hogy az irodában nem veszi fel senki a telefont. Négy dolgozóval úgy osztjuk be az éves szabadságokat, hogy az ügyfelek teljes mértékben ki legyenek szolgálva.
mások oldalt akarok mellé tenni
1. MI NEM UTÓLAG OLTJUK A TÜZET!
Minden nap úgy végezzük a munkánkat, hogy az bármikor megállja a helyét egy adóellenőrzésen. Csak a szabályoknak megfelelő eseményeket, és bizonylatokat rögzítjük, a hiányosságokat gyorsan pótoltatjuk. Mindig ugrásra kész állapotban várjuk az ellenőrzést.
2. KÉPVISELJÜK ÜGYFELÜNKET AZ ADÓELLENŐRZÉSEN.
Az adóhatóság előtti képviselet alapszolgáltatásunk. Ez 20 éve úgy működik, hogy először mindig én megyek az adó ellenőrzésre, EGYEDÜL. Az ellenőrzésre felkészülten érkezek, hogy minél jobban tudjam képviselni az ügyfelemet, és tudjam segíteni az ellenőr munkáját. Célom, hogy az adózó ne kerüljön közel az adó ellenőrhöz.
3. A DIGITÁLIS ADÓ ELLENŐRZÉSEKBEN AKTÍVAN RÉSZT VESZÜNK.
A digitális adóellenőrzések bevezetése óta, az ügyfél gyakran egyáltalán nem vesz részt az adó ellenőrzésben. Én összeállítom digitálisan az ellenőrzésre az anyagot, hisz a folyamatos készen létben minden a rendelkezésünkre áll. Napi szinten tartom a kapcsolatot az ellenőrrel, és informálom az ügyfelet. Az ügyfél az ellenőrzés lezárásáról a tárhelyre kap értesítést, melyről általában én tájékoztatom.
CÉLUNK, HOGY MINDEN ELLENŐRZÉS BÍRSÁG NÉLKÜL ZÁRULJON!!
4. SZAKMAI FELELŐSSÉGBIZTOSÍTÁSSAL RENDELKEZÜNK.
Ugyan a könyvelőirodáknak nem kötelező felelősség biztosítást kötni, de senki sem hibátlan. Ha hibázunk, azonnal kijavítjuk. Biztosítunk 2 millió forintig téríti az ügyfél kárát. még eddig nem volt rá szükségünk.
5. MINŐSÍTETT KÖNYVELŐ IRODA
Cégünk tagja a Minősített Könyvelők Egyesületének. Expanzív könyvelést végzünk, ahol a fókuszban az ügyfeleink vállalkozása áll. Figyeljük ügyfeleink pénzügyeinek alakulását, és riportokat készítünk az eredményekről, adatokról, összefüggésekről.
6, NEM "CSAK" ADATOT RÖGZÍTÜNK!
Nem fogadunk el vakon minden bizonylatot a vállalkozóktól. A dokumentumokon szereplő gazdasági eseményeket értelmezzük, és ha szükséges, csak egyeztetés után közösen döntünk annak elszámolásáról. Előkészítjük az ügyfeleink üzleti döntéseihez szükséges adatokat, összefoglaló táblázatok, eredménykimutatásokat, hogy ezzel is hozzájáruljunk a partnereink sikeréhez.
7, TÖBB MINT 1 000 ÜGYFÉL, TÖBB MINT 20 ÉV ALATT.
Az iroda KFT, BT, Egyéni vállalkozók, és néhány őstermelő könyvelését végzi.
A számok mellett az ügyfélkörünk a tevékenysége igen széles körű. A kereskedők mellett a szolgáltatók igen sok területről képviseltetik magukat, építőipar, oktatás, szépségipar, szállítmányozás, autószerelés, mezőgazdaság, stb
8. MAGAS SZINTŰ SZAKMAI TUDÁS
Irodánk szakmai irányítója a Pénzügyminisztériumba bejegyzett Adótanácsadói regisztrációval rendelkezik 2009.óta. Ennek feltétele a folyamatos továbbképzéseken gyűjtött kredit pontok.
9. ELÉRHETŐEK VAGYUNK AZ ÉV MINDEN NAPJÁN.
Gyakran hallom vállalkozókat panaszkodni, hogy nem éri el a könyvelőt, mert az nem veszi fel a telefont. Mi az év minden munkanapján elérhetőek vagyunk ügyfélfogadási időben. Nálunk nincs egyetlen nap sem, amikor az ügyfél üres irodát talál, és olyan sincs, hogy az irodában nem veszi fel senki a telefont. Négy dolgozóval úgy osztjuk be az éves szabadságokat, hogy az ügyfelek teljes mértékben ki legyenek szolgálva.
10. NAPRAKÉSZ TÁJÉKOZTATÁS
Az aktuális adóváltozásokat gyorsan közvetítjük a partnereink felé. Mindig tudja mikor, mit, és mennyi adót kell fizetnie ahhoz, hogy minden rendben legyen. Kedvencünk a köremail, és a facebook csoportunkban történő tájékoztatás. Az e-mailekre maximum 24 órán belül válaszolunk.
11. EGYSZERŰ, ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ
Irodánk kimagasló erénye az adótörvények világos, és érhető átadása az átlagember számára. Számomra nagyon fontos, hogy az ügyfél értse, és tudja mit, miért, és mennyit kell fizetnie. Így az új szabályokat is könnyebb behelyeznie egy már meglévő tudás közé. Hitvallásom, hogy addig mondom, és magyarázom az ügyfélnek, amíg meg nem érti, vagy legalábbis én nem adom fel.
12. BEVALLÁSOK BEMUTATÁSA, KIELEMZÉSE
Kiemeljük és elemezzük a bevallások, beszámolók, pénzügyi nyilvántartások lényeges pontjait. Bemutatjuk a bevétel, az eredmény, a készpénzálomány és a jegyzettőke alakulását. Vállalkozásaink vezetői aktívan részt vesznek az év végi adótervezésekben, így megértik, hogy miért éppen annyit adót kell fizetniük.
13. SZAKMAI EGYÜTTMŰKÖDÉS ÜGYVÉDEKKEL, PÁLYÁZATÍRÓKKAL, HITELINTÉZETEKKEL
Az igazi siker a csapatmunkában rejlik. A vállalkozók nehezen tudják közvetíteni az ügyvédek, pályázatírók, könnyvizsgálók kéréseit, éppen a speciális szakmai nyelvezet miatt. Így, ha felhatalmazást kapunk, szívesen felvesszük a kapcsolatot a cégért dolgozó egyéb partnerekkel.
14. TISZTESSÉGES ÜGYFÉLKÖR
Büszkék vagyunk partnereinkre, hisz nálunk minden ügyfél becsületesen, szorgalommal, és tisztességgel végzi tevékenységét. Mi nem tanácsolunk törvénytelen adóelkerülési taktikákat, csak is a szabályok által nyújtott választási lehetőségekkel optimalizáljuk a fizetendő adókat.
Célunk, hogy minden ellenőrzésbírság nélkül záruljon!
Ha megsejtjük, hogy ügyfelünk ferde úton jár, azonnal szerződést bontunk vele.
15. KÖZTARTOZÁS MENTES ÜGYFÉLKÖR
Ügyfélkörünk 95 %-nak nincs adótartozása. Ha mégis észleljük, hogy megcsúszott partnerünk valamelyik adó befizetésével, ezt azonnal jelezzük felé. Az adótartozások mindig nagy bonyodalmakat okoznak. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani partnereiknek fizetési fegyelmükért.
16. MINKET AZ ÜGYFÉL NEM ZAVAR.
Gyakran megkérdezik az ügyfeleim " Nem zavarlak?" Nálunk az ügyfél szívesen fogadott ember, még a legnagyobb bevallási dömpingben is. Mi mindig kedvesen, és mosollyal fogadjuk a segítségre szorulót. Ugyanis, ha meg tudná oldani nélkülünk, akkor valószínű nem jönne.
+ 1. KÉRDÉSE VAN? SEGÍTÜNK.
Az ügyfél kérdéseire mindig nyitottak vagyunk, és igyekszünk megkeresni neki a legjobb megoldást. Ha azonnal nem tudunk válaszolni, akkor utána nézünk, és visszahívjuk.
10. NAPRAKÉSZ TÁJÉKOZTATÁS
Az
aktuális adóváltozásokat gyorsan közvetítjük a partnereink felé. Mindig
tudja mikor, mit, és mennyi adót kell fizetnie ahhoz, hogy minden
rendben legyen. Kedvencünk a köremail, és a facebook csoportunkban
történő tájékoztatás. Az e-mailekre maximum 24 órán belül válaszolunk.
11. EGYSZERŰ, ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ
Irodánk kimagasló erénye az adótörvények világos, és érhető átadása az átlagember számára. Számomra nagyon fontos, hogy az ügyfél értse, és tudja mit, miért, és mennyit kell fizetnie. Így az új szabályokat is könnyebb behelyeznie egy már meglévő tudás közé. Hitvallásom, hogy addig mondom, és magyarázom az ügyfélnek, amíg meg nem érti, vagy legalábbis én nem adom fel.
12. BEVALLÁSOK BEMUTATÁSA, KIELEMZÉSE
Kiemeljük
és elemezzük a bevallások, beszámolók, pénzügyi nyilvántartások
lényeges pontjait. Bemutatjuk a bevétel, az eredmény, a készpénzálomány
és a jegyzettőke alakulását. Vállalkozásaink vezetői aktívan részt
vesznek az év végi adótervezésekben, így megértik, hogy miért éppen
annyit adót kell fizetniük.
12. SZAKMAI EGYÜTTMŰKÖDÉS ÜGYVÉDEKKEL, PÁLYÁZATÍRÓKKAL, HITELINTÉZETEKKEL
Az
igazi siker a csapatmunkában rejlik. A vállalkozók nehezen tudják
közvetíteni az ügyvédek, pályázatírók, könnyvizsgálók kéréseit, éppen a
speciális szakmai nyelvezet miatt. Így, ha felhatalmazást kapunk,
szívesen felvesszük a kapcsolatot a cégért dolgozó egyéb partnerekkel.
13. TISZTESSÉGES ÜGYFÉLKÖR
Büszkék vagyunk partnereinkre, hisz nálunk minden ügyfél becsületesen, szorgalommal, és tisztességgel végzi tevékenységét. Mi nem tanácsolunk törvénytelen adóelkerülési taktikákat, csak is a szabályok által nyújtott választási lehetőségekkel optimalizáljuk a fizetendő adókat.
Célunk, hogy minden ellenőrzésbírság nélkül záruljon!
Ha megsejtjük, hogy ügyfelünk ferde úton jár, azonnal szerződést bontunk vele.
14. KÖZTARTOZÁS MENTES ÜGYFÉLKÖR
Ügyfélkörünk 95 %-nak nincs adótartozása. Ha mégis észleljük, hogy megcsúszott partnerünk valamelyik adó befizetésével, ezt azonnal jelezzük felé. Az adótartozások mindig nagy bonyodalmakat okoznak. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani partnereiknek fizetési fegyelmükért.
15. MINKET AZ ÜGYFÉL NEM ZAVAR.
Gyakran
megkérdezik az ügyfeleim " Nem zavarlak?" Nálunk az ügyfél szívesen
fogadott ember, még a legnagyobb bevallási dömpingben is. Mi mindig
kedvesen, és mosollyal fogadjuk a segítségre szorulót. Ugyanis, ha meg
tudná oldani nélkülünk, akkor valószínű nem jönne.
+ 1. KÉRDÉSE VAN? SEGÍTÜNK.
Az
ügyfél kérdéseire mindig nyitottak vagyunk, és igyekszünk megkeresni
neki a legjobb megoldást. Ha azonnal nem tudunk válaszolni, akkor utána
nézünk, és visszahívjuk.
Ideális hely a címnek
Itt add meg az alcímet
1. MI NEM UTÓLAG OLTJUK A TÜZET!
Minden nap úgy végezzük a munkánkat, hogy az bármikor megállja a helyét
egy adóellenőrzésen. Csak a szabályoknak megfelelő eseményeket, és
bizonylatokat rögzítjük, a hiányosságokat gyorsan pótoltatjuk. Mindig
ugrásra kész állapotban várjuk az ellenőrzést.
2. KÉPVISELJÜK ÜGYFELÜNKET AZ ADÓELLENŐRZÉSEN.
Az
adóhatóság előtti képviselet alapszolgáltatásunk. Ez 20 éve úgy
működik, hogy először mindig én megyek az adó ellenőrzésre, EGYEDÜL. Az
ellenőrzésre felkészülten érkezek, hogy minél jobban tudjam képviselni
az ügyfelemet, és tudjam segíteni az ellenőr munkáját. Célom, hogy az
adózó ne kerüljön közel az adó ellenőrhöz.
3. A DIGITÁLIS ADÓ ELLENŐRZÉSEKBEN AKTÍVAN RÉSZT VESZÜNK.
A
digitális adóellenőrzések bevezetése óta, az ügyfél gyakran egyáltalán
nem vesz részt az adó ellenőrzésben. Én összeállítom digitálisan az
ellenőrzésre az anyagot, hisz a folyamatos készen létben minden a
rendelkezésünkre áll. Napi szinten tartom a kapcsolatot az ellenőrrel,
és informálom az ügyfelet. Az ügyfél az ellenőrzés lezárásáról a
tárhelyre kap értesítést, melyről általában én tájékoztatom.
CÉLUNK, HOGY MINDEN ELLENŐRZÉS BÍRSÁG NÉLKÜL ZÁRULJON!!
4. SZAKMAI FELELŐSSÉGBIZTOSÍTÁSSAL RENDELKEZÜNK.
Ugyan
a könyvelőirodáknak nem kötelező felelősség biztosítást kötni, de senki
sem hibátlan. Ha hibázunk, azonnal kijavítjuk. Biztosítunk 2 millió
forintig téríti az ügyfél kárát. még eddig nem volt rá szükségünk.
5. MINŐSÍTETT KÖNYVELŐ IRODA
Cégünk
tagja a Minősített Könyvelők Egyesületének. Expanzív könyvelést
végzünk, ahol a fókuszban az ügyfeleink vállalkozása áll. Figyeljük
ügyfeleink pénzügyeinek alakulását, és riportokat készítünk az
eredményekről, adatokról, összefüggésekről.
6, NEM "CSAK" ADATOT RÖGZÍTÜNK!
Nem
fogadunk el vakon minden bizonylatot a vállalkozóktól. A dokumentumokon
szereplő gazdasági eseményeket értelmezzük, és ha szükséges, csak
egyeztetés után közösen döntünk annak elszámolásáról. Előkészítjük az
ügyfeleink üzleti döntéseihez szükséges adatokat, összefoglaló
táblázatok, eredménykimutatásokat, hogy ezzel is hozzájáruljunk a
partnereink sikeréhez.
7, TÖBB MINT 1 000 ÜGYFÉL, TÖBB MINT 20 ÉV ALATT.
Az iroda KFT, BT, Egyéni vállalkozók, és néhány őstermelő könyvelését végzi.
A számok mellett az ügyfélkörünk a tevékenysége igen széles körű. A kereskedők mellett a szolgáltatók igen sok területről képviseltetik magukat, építőipar, oktatás, szépségipar, szállítmányozás, autószerelés, mezőgazdaság, stb
8. MAGAS SZINTŰ SZAKMAI TUDÁS
Irodánk szakmai irányítója a Pénzügyminisztériumba bejegyzett Adótanácsadói regisztrációval rendelkezik 2009.óta. Ennek feltétele a folyamatos továbbképzéseken gyűjtött kredit pontok.
9. ELÉRHETŐEK VAGYUNK AZ ÉV MINDEN NAPJÁN.
Gyakran
hallom vállalkozókat panaszkodni, hogy nem éri el a könyvelőt, mert az
nem veszi fel a telefont. Mi az év minden munkanapján elérhetőek vagyunk
ügyfélfogadási időben. Nálunk nincs egyetlen nap sem, amikor az ügyfél
üres irodát talál, és olyan sincs, hogy az irodában nem veszi fel senki a
telefont. Négy dolgozóval úgy osztjuk be az éves szabadságokat, hogy az
ügyfelek teljes mértékben ki legyenek szolgálva.
9. NAPRAKÉSZ TÁJÉKOZTATÁS
Az aktuális adóváltozásokat gyorsan közvetítjük a partnereink felé. Mindig tudja mikor, mit, és mennyi adót kell fizetnie ahhoz, hogy minden rendben legyen. Kedvencünk a köremail, és a facebook csoportunkban történő tájékoztatás. Az e-m
cto beatae vitae dicta sunt explicabo.
10. EGYSZERŰ, ÉRTHETŐ KOMMUNIKÁCIÓ
Irodánk kimagasló erénye az adótörvények világos, és érhető átadása az átlagember számára. Számomra nagyon fontos, hogy az ügyfél értse, és tudja mit, miért, és mennyit kell fizetnie. Így az új szabályokat is könnyebb behelyeznie egy már meglévő tudás közé. Hitvallásom, hogy addig mondom, és magyarázom az ügyfélnek, amíg meg nem érti, vagy legalábbis én nem adom fel.
11. BEVALLÁSOK BEMUTATÁSA, KIELEMZÉSE
Kiemeljük
és elemezzük a bevallások, beszámolók, pénzügyi nyilvántartások
lényeges pontjait. Bemutatjuk a bevétel, az eredmény, a készpénzálomány
és a jegyzettőke alakulását. Vállalkozásaink vezetői aktívan részt
vesznek az év végi adótervezésekben, így megértik, hogy miért éppen
annyit adót kell fizetniük.
12. SZAKMAI EGYÜTTMŰKÖDÉS ÜGYVÉDEKKEL, PÁLYÁZATÍRÓKKAL, HITELINTÉZETEKKEL
Az
igazi siker a csapatmunkában rejlik. A vállalkozók nehezen tudják
közvetíteni az ügyvédek, pályázatírók, könnyvizsgálók kéréseit, éppen a
speciális szakmai nyelvezet miatt. Így, ha felhatalmazást kapunk,
szívesen felvesszük a kapcsolatot a cégért dolgozó egyéb partnerekkel.
13. TISZTESSÉGES ÜGYFÉLKÖR
Büszkék vagyunk partnereinkre, hisz nálunk minden ügyfél becsületesen, szorgalommal, és tisztességgel végzi tevékenységét. Mi nem tanácsolunk törvénytelen adóelkerülési taktikákat, csak is a szabályok által nyújtott választási lehetőségekkel optimalizáljuk a fizetendő adókat.
Célunk, hogy minden ellenőrzésbírság nélkül záruljon!
Ha megsejtjük, hogy ügyfelünk ferde úton jár, azonnal szerződést bontunk vele.
14. KÖZTARTOZÁS MENTES ÜGYFÉLKÖR
Ügyfélkörünk 95 %-nak nincs adótartozása. Ha mégis észleljük, hogy megcsúszott partnerünk valamelyik adó befizetésével, ezt azonnal jelezzük felé. Az adótartozások mindig nagy bonyodalmakat okoznak. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani partnereiknek fizetési fegyelmükért.
15. MINKET AZ ÜGYFÉL NEM ZAVAR.
Gyakran
megkérdezik az ügyfeleim " Nem zavarlak?" Nálunk az ügyfél szívesen
fogadott ember, még a legnagyobb bevallási dömpingben is. Mi mindig
kedvesen, és mosollyal fogadjuk a segítségre szorulót. Ugyanis, ha meg
tudná oldani nélkülünk, akkor valószínű nem jönne.
+ 1. KÉRDÉSE VAN? SEGÍTÜNK.
Az
ügyfél kérdéseire mindig nyitottak vagyunk, és igyekszünk megkeresni
neki a legjobb megoldást. Ha azonnal nem tudunk válaszolni, akkor utána
nézünk, és visszahívjuk.
Ideális hely a címnek
Itt add meg az alcímet
Első címsor
Itt kezdődhet a szöveged. Kattints ide, és kezdheted is az írást. Porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit.
Második címsor
Itt kezdődhet a szöveged. Kattints ide, és kezdheted is az írást. Iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque.